zaterdag 14 juni 2008

Mijn Boekenkast op web 2.0

Het viel even niet mee om mijn boeken in mijn blog te presenteren. Het leek net of er geen verbinding was tussen librarything en blogger. Maar na een paar keer proberen is het gelukt. Lezen van boeken doe ik de laatste jaren al minder. Daar ben ik niet de enige in denk ik. Ik ben meer met muziek bezig. Zit al stiekem wat dingen te doen met lastfm maar dat ding komt eigenlijk later. Het is natuurlijk prima dat dat je bij elkaar in de virtuele boekenkast kan kijken. En dat je daarbij middels tags er bevindingen aan kunt hangen. Het is handig en je komt dan verschillende smaakprofielen tegen. Met films kan dit ook en ik zie dat dit al het geval is. Ondanks de EK probeer ik het 23 dingen verhaal qua tijd op schema te houden. Dat valt even niet mee. Aan het einde van de rit wacht toch een mooie creative en daar ga ik voor natuurlijk. Mooi voor straks op vakantie.

Geen opmerkingen: