dinsdag 13 mei 2008

Borger wandeling ding 6/7


Drente 025
Originally uploaded by Tukkerontour
Een klein vennetje in een mooi natuurgebied nabij de Drentse plaats Borger. Inmiddels heb ik redelijk wat foto`s op mijn flickr staan. Ik heb o.a. ook wat vakantiefoto`s uitgewisseld. Is handig en je hoeft niet meer dingen op een schijfje te branden of te versturen per mail. Soms neemt het uploaden wat meer tijd in beslag maar dat kan ook met de beschikbare ruimte te maken hebben. Ik heb de tour op de site ook gedaan. Heel mooi al die diverse foto`s die zo maar beschikbaar zijn. Ik ben wat voorzichtig en haal toch maar mijn foto`s na een tijdje weer van mijn account af. Mooi is de optie om een foto direct te kunnen uploaden naar je blog (blog this foto). Ik ga vast later meer met flickr doen. Maar ik flickr maar op. Op naar het volgende ding.

Geen opmerkingen: